modlineco

modlineco

modlineco

modlineco

خرید صندلی اداری و کارمندی

نکاتی که در خرید صندلی اداری و کارمندی باید رعایت کنیم؟ بعد از تهیه فضای مناسب کاری ، قدم مناسب دیگری که باید بردارید خرید مبلمان اداری و صندلی های کارمندی است. خرید صندلی کارمندی استاندارد می تواند راندمان کاری پرسنل شما را بسیار افزایش دهد. پس فراموش نکنید قبل از خرید صندلی اداری حتما نظرات کارمندان خود را درباره نوع صندلی بپرسید.

اهمیت رعایت ارگونومی در خرید صندلی کارمندی

نکته مهم در ارگونومی این است که فرد متوسط وجود ندارد و در حال فراهم کردن یک صندلی که برای هر فرد طراحی شود عملی نیست و تنها راه حل قابل ارائه صندلی های قابل تنظیم است که با حداکثر افراد مطابقت داشته باشد

برای انتخاب صندلی چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

برای انتخاب صندلی چندین نکته باید در نظر گرفته شود

داشتن تکیه گاه بازو : تکیه گاه بازو عموماً توصیه نمی شود زیرا از نزدیک شدن کاربران به میز جلوگیری می کند تکیه گاه بازو که ۲۵ سانت یا کمتر از عقب صندلی طول دارند باعث می شود که کاربر بیشتر به ایستگاه کاری خود نزدیک شود، تکیه گاه بازی محلی برای استراحت بازی ها ایجاد کرد و بخشی از بار شانه ها و گردن را کم میکند

صندلی قابل تنظیم : هنگام تنظیم صندلی بر اساس قطعه چند این نکته را باید در نظر گرفت اگر نمی توانید پاهایتان را زیر میز تنظیم کنید یا فضای کافی برای حرکت آزادانه آنها وجود ندارد میزتان بسیار بلند است ارتفاع صندلی را طوری تنظیم کنید که بازوها حدود ارتفاع سطح کار باشند اگر نمی توانید پاهایتان را روی سطح زمین قرار دهید زیرپایی استفاده کنید زیرپایی باید قابل تنظیم باشد و از هر دو آنها حمایت کنند تا پاهایتان را روی آن قرار دهید.

نکاتی که در خرید صندلی اداری و کارمندی باید رعایت کنیم؟

خرید چه صندلی های برای ادارات پیشنهاد می شوند؟

هنگام خرید مبلمان اداری نکات زیر را باید در نظر بگیریم

 داشتن قابلیت تنظیم که بتواند همه کاربران را پوشش دهد برخی صندلی‌ها سیلندر های قابل تنظیم برای تطابق افراد خیلی بلند یا خیلی کوتاه به کار می‌روند یک صندلی کاملاً قابل تنظیم با قابلیت ارتفاع تکیه گاه آرنج که ترجیحا آن نیزهم قابل تنظیم باشد .

اگر تصمیم به استفاده از میز غیر قابل تنظیم گرفتید زیرپایی را فراموش نکنید

استفاده از لوازم جانبی همچون کتابیار، لامپها ، جا ی خودکار و جای پرونده ها را فراموش نکنید

در این زمینه استفاده از نظرات کارکنان بسیار مهم است استفاده از وسایل و تجهیزاتی که دارای سطح انعکاس این باشد به طور مثال رنگ میز و صندلی باعث ایجاد انعکاس شود

نکات مهم در مورد نگهداری صندلی های اداری و کارمندی

هنگام خرید صندلی اداری هزینه های تعمیر و نگهداری و در نظر بگیرید برخی سازندگان صندلی خدمات تعمیر و نگهداری صندلی را گارانتی و پشتیبانی می کنند و مشکلات معمول را به پیگیری و رفع می کند

 مشکلاتی که ممکن است در صندلی های اداری و کارمندی پیش بیاید می‌تواند:

►شامل پیچ ها و مهره ها شل شده و پایین می افتند

►سیلندرهای هیدرولیک در نگهداری دچار نقص می شوند و گیر می‌کند

►صندلی به درستی نمی چرخد قبل از اینکه تصمیم نهایی برای خرید صندلی کارمندی را بگیرید باید نظر کارکنان را در مورد اخذ کنیم

هنگام خرید صندلی اداری به نکاتی باید توجه کنیم؟

هنگام خرید صندلی اداری باید نکاتی را در نظر بگیریم :

♦نشیمنگاه از نظر ارتفاع و شیب زاویه انحراف قابل تنظیم باشد

♦پوشش روی صندلی قابلیت عبور هوا را داشته و سفت نباشد

 ♦دارای تکیه گاه کمر برای حفاظت از بخش پایینی کمر باشد

♦دارای پایه ۵ قسمتی متعادل باشد

♦چرخ‌های صندلی متناسب با نوع کف سازی ساختمان باشد

♦دارای مکانیسم چرخشی یا گردشی باشد

در خرید صندلی آزمایشگاهی باید چه نکاتی را در نظر بگیرید

در مورد صندلی های آزمایشگاهی نکات ریز باید در نظر گرفته شود

 جهت کار در آزمایشگاه از صندلی های علمی که مجهز به یک حلقه جهت نگهداری پاها در پایین پشتی کمر و نشیمنگاه قابل تنظیم باشد استفاده کنید

به طور کلی ابعاد صندلی باید تا حد امکان مطابق با استاندارد باشد

تعیین مکان مناسب جهت راه اندازی فست فود و رستوران

  • تعیین مکان مناسب جهت راه اندازی فست فود و رستوران : اکثر دوستانی که برای راه اندازی فست فود یا فودکورت یا کافی شاپ اقدام می کنند در مرحله اول با بستن قرارداد مغازه مواجه می شوند که برای انها تعیین منطقه یا شهر و یکی از مهمترین مسائل متراژ دقیق مورد نیاز اشپزخانه و سالن … می باشد؟

  • نکته : برای راه اندازی فست فود به ۲ فضای مجزا که اشپزخانه و سالن می باشد نیاز داریم که ما در این مبحث فضای اشپزخانه را مثال می زنیم که تایید این متراژما به یک منوی غذایی و تنوع منو بستگی دارد به عنوان مثال : اگر شما قصد راه اندازی ۱ خط تولید را دارید مانند راه اندازی خط تولید پیتزا به متراژ۲۰ الی ۲۵ متر نیاز دارید، و یا اگر قصد راه اندازی یک منو با ۴ خط تولید با تنوع غذایی بالا را دارید برای مثال : پیتزا ، برگر ، سوخاری،کباب ترکی ۵۰ متر فضا برای راه اندازی اشپزخانه و چیدمان تجهیزات موردنیاز است. نکته (لازم به ذکر است که این متراژها فقط برای راه اندازی اشپزخانه می باشد)

  • نکته : قبل از انجام هر اقدامی بهتر است که از تجربه ها و علم تخصیص مشاورین راه انداز گروه fastfoodset برای تایید ملک یا مکان موردنظر (مغازه) استفاده کنید، در این مرحله مشاورین راه انداز گروه فست فود به نکات مهمی از قبیل : بررسی یا منطقه یا شهر و مکان یا مغازه – تجزیه تحلیل فست فودهای رقیب-بررسی متراژ کافی و مناسب جهت اماده سازی – فضای مناسب جهت اشپزخانه و چیدمان تجهیزات و پخت – ظرفیت و چیدمان تعداد میز و صندلی و مبلمان – رعایت نکات بهداشتی و تاییدیه اداره جات مختلف که در گرفتن جواز یا مدارک بهداشتی و مسائل دیگر نقش مهمی دارند
  • (که با توجه به رعایت این نکات می توانید از هزینه های بی مورد و دوباره کاری ها جلوگیری کرد)
  • (همکاری با گروه کارشناسان فست فودست میتوان مجموعه ای موفق را به ثبت رساند و مدیریت کرد )

انتخاب مکان مسئله ای نیست که به سرعت و از روی بی توجهی انجام گیرد. البته کار خیلی دشواری هم نیست، ولی یافتن و تأمین کردن یک موقعیت مکانی خوب پروسه ای است که نیاز به یک سرمایه گذاری زمانی و انجام تحقیقات و بررسی های دقیق دارد. به یاد داشته باشید، انتخاب یک محل نامناسب اتفاقی نیست که به راحتی قابل رفع و رجوع باشد – شما می توانید برنامه های بازاریابی با طرز تهیه ی سس مخصوصتان را عوض کنید، ولی تغییر مکان مقوله ی دیگری است؟

اگرچه پروسه ی مکان یابی بسیار متغیر است و بستگی به این دارد که شما بخواهید عملکرد خودتان را با اضافه کردن تجهیزات جدید به موقعیت مکانی فعلی، توسعه دهید یا این که برای اولین بار در جستجوی یک مکان مناسب برای شروع کارتان باشید، در هر صورت اصول کلی مکان یابی یکسان است.

تعیین مکان مناسب جهت راه اندازی فست فود و رستوران

تعیین مکان مناسب جهت راه اندازی فست فود و رستوران

اما چرا انتخاب مکان مناسب برای فست فود اینقدر مهم است ؟

جوابش خیلی ساده است! یک لحظه خود را جای مشتریانتان بگذارید! شما رستوران خود را باید جایی راه اندازی کنید که رفت و آمد مشتریانتان به آن مکان راحت باشد. مشتریان شما برای آمدن به رستوران به دردسر نیافتند. امنیت آن‌ها تهدید نشود. برای پارک خودرو خود مجبور نباشند مدت‌ها دور خود بچرخند و چندین نکته دیگر که باید به آن توجه کنید. یک نکته خیلی مهم دیگر این است که اگر چه راهنمایی‌هایی که در مورد انتخاب یک مکان مناسب برای راه اندازی رستوران و فست فود ارائه می‌شود می‌تواند، برای فروش بیشتر و افزایش درآمد رستوران یا فست فود شما، مفید باشد، اما اگر غذایی خوب و دلچسب را در کنار ارتباط دوستانه و صمیمی با مشتریان خود عرضه کنید، هر کجا که باشید مشتریان به دنبال شما خواهند آمد، به شما اعتماد خواهند کرد و شما را رها نمی‌کنند.

راه اندازی فست فود در مکان اجاره ای یا شخصی

ممکن است بیشتر مایل باشید که یک مکان را برای احداث رستوران تان اجاره کنید تا این که کل ملک را خریداری نمائید. انتخاب مکان مناسب فست  فود همیشه سخت بوده است .معمولا اجاره کردن یک ساختمان هزینه ی کمتری در بر دارد. هم چنین امکان دارد مزایای مالیاتی مشخصی برای ملکهای اجاره ای وجود داشته باشد. بعلاوه اگر زمانی فرا رسد که نیاز به جابجایی داشته باشید در صورتی که ملک اجاره ای باشد، این کار را راحت تر می توانید انجام دهید. ضمن اینکه از فروش محصولات گران قیمت اجتناب خواهید نمود.

طراحی سایت در 8 مرحله

طراحی سایت در 8 مرحله : طراحی وب سایت شخصی خود به نظر می رسد دلهره آور است ، اینطور نیست؟ خوب ، نترس. راهنمای ما به شما نشان می دهد که چگونه هر کسی می تواند یک وب سایت ایجاد کند - تنها با چند اشاره !

بسیاری از افراد فکر می کنند اگر می خواهید یک وب سایت عالی طراحی کنید ، باید برخی از ابزارهای پیشرفته برخوردار باشید. خبر خوب؟ این حرف درست نیست

گفته می شود ، شما باید یک یا دو مورد درباره طراحی وب بدانید. از این گذشته ، این مهم است - به حدی که 38٪ از بازدید کنندگان اگر طرح را غیرقابل توجه پیدا کنند ، وب سایت را ترک می کنند.

طراحی سایت در 8 مرحله . طراحی سایت در گرگان

شما می توانید مانند طراحی اتومبیل به طراحی وب فکر کنید - این خودرو ممکن است باورنکردنی ترین موتور دنیا را داشته باشد ، اما اگر شاسی آن خوب نباشد ، مردم علاقه ای به خرید آن نخواهند داشت.

در اینجا طراحان خبره وب سات سورنا به زبان ساده طراحی سات را در هشت مرحله برای شما توضیح خواهند داد ، با ما همراه باشید و در صورت مشکل با مشاوران طراحی سایت ما در تماس باشید.

طراحی سایت در هشت مرحله ساده

►هدف و استراتژی سایت خود را تعریف کنید

►آخرین روندهای طراحی وب را تحقیق کنید

►بستر های نرم افزاری خود را انتخاب کنید

►یک الگوی را انتخاب کنید و شروع به شخصی سازی کنید

►در مورد برندسازی خود تصمیم بگیرید

►وارد شوید و محتوای خود را بهینه کنید

►وب سایت خود را منتشر کنید

►تجزیه و تحلیل و بهبود سایت

در ادامه ، ما هر هشت مرحله را با جزئیات بیشتر توضیح خواهیم داد و دقیقاً به شما یاد می دهیم که در هر مرحله چه کاری باید در حوزه مدیریت سایت انجام دهید. اگر علاقه مند به ایجاد یک وب سایت هستید ادامه مطلب را از دست ندهید:

موس خود را آماده کنید و ایده های خلاق را بنویسید - وقت آن است که شیرجه ای عمیق داخل ایده های خود بزنید.

آیا می خواهید بدانید که چگونه یک وب سایت بسازید؟

1هدف و استراتژی سایت خود را تعریف کنید

به نظر می رسد که این یک نکته ساده باشد ، اما قبل از آنکه ابتدا به طراحی وب سایت خود بپردازید ، ابتدا باید در مورد هدف آن شفاف باشید. فراتر از دانستن صنعت و تعریف استراتژی محتوا ، باید به این فکر کنید که USP شما (نقطه فروش منحصر به فرد) چیست و چگونه می خواهید به این نتیجه برسید.

مردم احمق نیستند اگر خود را برای سودآوری یا افزایش مشخصات شخصی خود در آنجا قرار دهید ، مردم از طریق آن می بینند. طراحی وب سایت شما به طور مستقیم با مارک شما مرتبط است ، و باید به همان اندازه معتبر و جذاب جلوه کند.

"یک فرهنگ" فرهنگ هدف "به سؤالات مهم پاسخ می دهد که چه کسی است و چرا وجود دارد. آنها فراتر از سودآوری ، فرهنگ هدف دارند. "

برای رسیدن به چه چیزی تلاش می کنید؟

طراحی سایت در 8 مرحله . آموزش طراحی سایت در گرگان

هنگامی که هدف شما مشخص است ، تمرکز به سمت عملی که می خواهید بازدید کنندگان هنگام فرود در وب سایت شما انجام دهند تغییر می کند. آیا سایت شما فقط برای نمایش اطلاعات وجود دارد؟ برای فروش محصولات؟ برای ورود به سیستم؟

جواب این امر در نهایت به شما نشان می دهد که وب سایت شما چگونه به نظر می رسد و احساس می کنید. با استفاده از تجارت الکترونیک به عنوان نمونه ، یکی از عناصر مهم طراحی شما صفحه فرود شما است.

طبق گفته های Crowdspring - یک شرکت برتر برندهای دیجیتال - صفحه فرود شما باید در حدود یک محصول یا معامله متمرکز باشد ، با یک CTA واضح (فراخوانی برای اقدام) که آن را همراهی می کند.

2 آخرین روندهای طراحی وب را تحقیق کنید

طراحی وب به سرعت تکامل می یابد ، اما روندهای شایع تری نیز وجود دارد که می توانید از آنها بیاموزید. در این مرحله ، توجه به این نکته مهم است که فقط به دلیل اینکه یک جریان وب جریان دارد ، به این معنی نیست که لزوماً برای شما مناسب است.

48٪ از مردم طراحی را به عنوان مهمترین عامل یک وب سایت ذکر می کنند ، بنابراین مهم است که وقت خود را صرف آن کنید و به آنچه رقبا انجام می دهند نگاه کنید. هر بخش دارای سبک های مختلفی خواهد بود ، بنابراین ضروری است که بدانید آیا می خواهید در صنعت خود جا بیفتید یا آن را مختل کنید.

الکس واسیلی - یک متخصص برجسته برند - معتقد است که شما باید همیشه به جای سن یا جنسیت ، توسط صنعت تحقیق کنید.

3 بستر های نرم افزاری خود را انتخاب کنید

اولین چیزی که وقتی به طراحی وب با کیفیت فکر می کنید به ذهن متبادر شود ، یک آژانس حرفه ای است ، درست است؟ و در حالی که شرکت های برتر تا حد زیادی یک کار عالی انجام می دهند ، می توانند بسیار چشمگیر باشند.

خوشبختانه راه دیگری وجود دارد: سازندگان وب سایت و سیستم عامل های تجارت الکترونیک. این ابزارهای آنلاین DIY هستند که به شما امکان می دهند وب سایت خود را ایجاد و طراحی کنید - بدون نیاز به دانستن حتی یک خط کد!

به طور طبیعی ، گزینه های مختلفی وجود دارد که از کیفیت متفاوتی برخوردار هستند ، اما ما این کار را انجام داده ایم و بهترین ها را در بازار تحقیق کرده ایم. از طریق ترکیبی از تحقیقات تخصصی و آزمایش دقیق ، اکنون می توانیم بهترین گزینه ها را برای طراحی سایت بسیار شخصی شما نمایان کنیم.

وردپرس چطوره؟

WordPress.org یک CMS متناسب با منبع آزاد (سیستم مدیریت محتوا) است - اما همه شما واقعاً باید بدانید این است که محبوب ترین پلت فرم برای طراحی وب سایت است

وردپرس به شما امکان کنترل کامل از نظر ظاهر و وب سایت شما را می دهد و از نظر فنی نیز استفاده از آن رایگان است. ما این را می گوییم ، زیرا برای زنده ماندن وب سایت خود ، در واقع باید هزینه میزبانی وب ، امنیت ، نام دامنه و سایر افزونه ها یا مضامین مورد نیاز خود را بپردازید.

اما بزرگترین مسئله وردپرس این است که واقعاً برای متوسط جو مناسب نیست. مگر اینکه با کد راحت باشید - یا بودجه استخدام یک برنامه نویس حرفه ای را ندارید - وردپرس استفاده تقریبا غیرممکن خواهد بود.

به همین دلیل ، ما توصیه می کنیم افرادی که سایت خود را می سازند به شرکت های طراحی وب سایت و سیستم عامل های تجارت الکترونیکی مراجعه کنند.

4 یک الگوی یا موضوع را انتخاب کنید

اکنون شما در مورد هدف سایت خود کاملاً واضح هستید و به آخرین روند طراحی وب توجه دارید و یک سکوی در ذهن دارید ، باید یک ایده بسیار بهتر از آنچه نیاز دارید از یک الگوی داشته باشید.

یک الگوی ، که گاهی به عنوان موضوع از آن یاد می شود ، طرح سایت شما است. به الگویی مانند ساختار خانه خود بیاندیشید - قبل از اینکه تمام وسایل خود را پر کنید ، ظاهر اصلی آن را شکل می دهد.

اکثر سیستم عامل ها طیف وسیعی از قالب ها را برای انتخاب شما ارائه می دهند که با محتوای مثال از قبل پر شده اند.

الگوهای معمولاً به دو دسته صنعت تقسیم می شوند ، این امر باعث می شود که بتوانید از بین آنها بیابید و مواردی را پیدا کنید که مربوط به شما باشد ، بسیار ساده است. هر دسته دارای قالب هایی با ویژگی های داخلی هستند که مربوط به آن صنعت هستند و در وقت و تلاش شما برای اضافه کردن آنها بعداً صرفه جویی می کنند.

♦ به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک وب سایت برای کافی شاپ جدید خود داشته باشید ، می توانید الگوهای موجود در زیر "کافه" را مرور کنید. بسیاری از این موارد در حال حاضر دارای فرم تماس ، صفحه منو ، و اطلاعات تماس با آنها هستند ، زیرا همه مربوط به آنچه یک وب سایت کافی نت است ، می باشد.

قبل از شروع ویرایش ، می توانید از تمامی قالب ها پیش نمایش کنید ، بنابراین می توانید ایده روشنی از آنچه به نظر می رسد بدست آورید - و مهمتر از همه ، آیا متناسب با نیازهای شماست؟

طراحی سایت در 8 مرحله . طراحی سایت در گرگان

5 در مورد برندسازی خود تصمیم بگیرید

زمان شروع طراحی وب سایت شما فرا رسیده است! اکنون ، آنچه را که ما آموخته ایم را عملی کنیم.

هنگام طراحی سایت خود ، باید در مورد چگونگی ارتباط همه کارهایی که انجام می دهید با نام تجاری کلی شما باشد ، فکر کنید. همه چیز از طرح رنگ گرفته تا سبک قلم و تصاویر در داستان برند شما نقش دارند. مهم است که همه آنها همان پیامی را به مخاطب ارسال می کنند.

انتخاب رنگ وب سایت

رنگ یکی از بزرگترین ابزارهای ارتباطی یک برند است. در حقیقت ، مطابق با Color Matters ، یک رنگ می تواند 80٪ شناخت برند را تقویت کند.در واقع رنگ مناسب می تواند امضا و معرف سایت شما باشد.

روانشناسی زیادی در پشت درک مردم از رنگ وجود دارد ، بنابراین مهم است که بدانید که چگونه از آن در رابطه با صنعت شما استفاده می شود. برای کمک به شما ، اینفوگرافیکی را که ما در کنار هم قرار داده ایم ، توضیح می دهد که رنگ های مختلف به چه معناست و نحوه استفاده آنها به شما کمک می کند. بیشتر مارک ها دارای یک رنگ غالب ، سپس دو یا سه رنگ ثانویه هستند.

♦رنگ آبی محبوب ترین رنگ است که یک سوم از 100 مارک و سایت برتر از آن در آرم خود استفاده می کنند.

اگر می خواهید سایت شما با روندهای مدرن مطابقت داشته باشد ، رنگ های پر جنب و جوش راهی برای پیش روی شما هستند. کارشناسان رنگ ، Pantone ، اخیراً "Living Coral" را به عنوان سال رنگ سال 2019 رأی دادند: رنگ پنتون سال

نوع قلم

مانند رنگ ، فونت مورد نظر شما نیز تأثیر زیادی در آنچه مردم درباره وب سایت شما می اندیشند تأثیر دارد. به طور متوسط کاربران وب سایت حدود 20٪ متن در هر صفحه را می خواند ، بنابراین جذابیت آنها با یک پرچم مناسب بسیار مهم است.

به طور طبیعی ، مشاغل یقه سفید مایل به استفاده از سبک های کلاسیک قلم هستند. فونت هایی مانند Arial و Helvetica مترادف حرفه ای هستند و بنابراین هنگام بحث در مورد مسائل جدی معنا می یابد.

با این حال ، یک سایت سرگرم کننده یا بازیگوش تر ممکن است بخواهد فونتهای انتزاعی تر را کشف کند. مهم است که تعادل بین جالب و قابل خواندن برقرار کنید - آخرین کاری که می خواهید انجام دهید بیگانگی خوانندگان شما است.

طراحی سایت در 8 مرحله . طراحی سایت در گرگان

تصاویر

تصاویر به این صورت است که شما یک وب سایت متوسط را به یک جشن بصری تبدیل می کنید.

محتوای تصویری برای افزایش کلیک و تعامل مفید است ، اما در سطح ابتدایی تر ، تصاویر به سادگی در ذهن می چسبند. طبق یک مطالعه ، اگر بخشی از اطلاعات را می شنویم ، تنها 10٪ از آن را به یاد خواهیم آورد - اما اگر عکسی اضافه کنید ، 65٪ باورنکردنی را به خاطر می آورید.

گفته می شود ، مراقب باشید سایت خود را با تصاویر زیاد بار نکنید. بسیاری از تصاویر با کیفیت بالا ممکن است عالی به نظر برسند ، اما می توانند سایت شما را کند کنند. کاربران وب بی تاب هستند و اگر سایت شما به سرعت بارگیری نشود ، با صفحه کلیدهای خود رای خواهند داد.

6 وارد شوید و محتوای خود را بهینه کنید

بنابراین ، اکنون می دانید که می خواهید به وب سایت خود اضافه کنید ، دو مورد وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید: موقعیت یابی و بهینه سازی (( سئو ))

موقعیت یابی به جایی که محتوای شما در هر صفحه قرار دارد ، و نحوه ارائه آن اشاره دارد. در عین حال ، بهینه سازی فرایند افزایش محتوای برای کمک به آن در رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو مانند Google یا Bing است.

در زیر ، در مورد مشخصات فنی هر دو بحث خواهیم کرد و توضیح خواهیم داد که چرا آنها مهم هستند.

تثبیت موقعیت

تحقیقات در مورد الگوهای خواندن به ما می آموزد که افراد معمولاً محتوا را با فرمت F استفاده می کنند. به زبان ساده ، این بدان معنی است که کاربران وب سایت صفحه را به شکلی شبیه به F اسکن می کنند.

این تصویر از یک مطالعه نیلسون گرفته شده است ، جایی که این گروه حرکت چشمی خوانندگان را در یک صفحه وب مشاهده کرده است.

به همین دلیل است که میله های ناوبری در وب سایت ها تقریباً همیشه در بالای صفحه نمایش داده می شوند. این اولین چیزی است که مردم هنگام فرود در سایت به آن جذب می شوند.

این خوب است که مطالب خود را با این حساب در نظر بگیرید ، تا آنجا که ممکن است بسیاری از افراد مطالب مهم را مشاهده کنند.

بهینه سازی (( سئو سایت ))

طراحی سایت در 8 مرحله . طراحی و سئو سایت در گرگان

بهینه سازی موتور جستجو (به طور خلاصه SEO) زمانی است که به منظور افزایش کیفیت یا کمیت افرادی که روی صفحات شما می روند ، تغییراتی در وب سایت خود ایجاد می کنید. به سئو مانند این فکر کنید:

اگر صاحب یک اتومبیل مسابقه هستید ، هدف این است که در یک مسابقه پیروز شوید. شما می توانید جالبترین و پر قدرت ترین ماشین به نظر برسید ، اما این چه چیزی در زیر کاپوت ماشین باعث شده است ماشین اینگونه به نظر برسد.

وقتی موتور را تغییر می دهید ، لاستیک ها را تعویض می کنید یا شاسی را روشن می کنید ، کاری که انجام می دهید بهینه سازی ماشین شماست. ممکن است به نظر یکسان باشد ، اما شما اکنون شانس به مراتب بهتری برای برنده شدن در مسابقه دارید!

سئو بسیار مشابه است. ممکن است سایت شما متفاوت به نظر نرسد ، اما ایجاد ترفندهایی در مورد محتوا ، تصاویر و پاسخگو بودن می تواند تأثیر بسزایی در میزان رتبه آن در نتایج موتور جستجو داشته باشد.

در اینجا فقط چند مورد از مهمترین کارهایی که می توانید هنگام طراحی وب سایت بهینه انجام دهید:

ابرداده

فراتر از محتوای واقعی شما ، عناوین صفحه ها و توضیحات - به عنوان ابرداده شناخته می شوند - ساده ترین روش برای گفتن سایت شما در مورد همه سایت ها هستند. ابرداده در نتایج جستجو ظاهر می شود و به کاربران این امکان را می دهد تا قبل از کلیک بر روی آن ، آنچه را که در صفحه وب شما وجود دارد را کشف کنند.

فشرده سازی تصویر

تصاویر معمولاً فایلهای بسیار بزرگی هستند. این بدان معناست که داشتن تصاویر زیاد می تواند باعث کاهش سرعت سایت شما شود و منجر به بی حوصلگی افراد شود و قبل از بارگیری کامل آن را ترک کند.

برای قرار دادن آن در برخی زمینه ها:

صفحات وب که مدت زمان بارگذاری دو ثانیه یا کمتر دارند ، در مقایسه با برنامه هایی که پنج ثانیه طول می کشد ، دارای نرخ گزاف گویی 9٪ یا کمتر هستند ، که دارای 38٪ نرخ گزاف گویی هستند.

پس چه کاری میتونی در این مورد انجام بدی؟ فشرده سازی تصویر ، البته!

چندین ابزار فشرده سازی آنلاین رایگان وجود دارد که تعداد پیکسل ها را در تصاویر شما کاهش می دهد. و اگرچه مهم نیست که کیفیت تصاویر را تحریف نکنید ، فشرده سازی تصاویر می تواند تأثیر زیادی در سرعت بارگذاری صفحه داشته باشد.

متن Alt

در کنار فشرده سازی تصاویر ، بخش مهم دیگر SEO این است که به گوگل بگویید چه تصویری را نشان می دهد. بر خلاف متن ، موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر "بخوانند" ، بنابراین با اضافه کردن متن alt به یک تصویر ، به طور موثر به آنها کمک می کنید تا آنچه را که نشان داده می شود را درک کنند. متن Alt به طور مستقیم در وب سایت شما ظاهر نمی شود - هنگام ویرایش به آن افزوده می شود - بنابراین دیگر لازم نیست نگران این باشید که این کار الهام بخشترین کار شما باشد (تا زمانی که نماینده تصویر باشد.)

نمایش در موبایل

این یک حقیقت بزرگ است در سال 2018 ، 58٪ از کل مرور اینترنت در دستگاه های تلفن همراه صورت گرفت. به همین دلیل گوگل وب سایتهایی را که به طور صحیح در تلفن همراه قالب بندی می کنند پشتیبانی می کند. اگر وب سایت شما در تلفن همراه پشتیبانی نمی شود ، مشکل جدی دارید.

اکثر قالب های این روزها دارای قابلیت پاسخگویی به موبایل هستند و به صورت خودکار محتوای شما را متناسب با اندازه های مختلف صفحه تغییر می دهند. با این حال ، ارزش این را دارد که فکر کنید اگر می خواهید چیزی برای کاربران موبایل متفاوت ظاهر شود.

اهمیت دادن به این امر باعث بهبود تجربه کاربران شما می شود و می توانید نکات جدی در زمینه جستجوگرها در SEO کسب کنید.

پیوند داخلی

پیوند داخلی جایی است که شما کاربران را از طریق پیوند لینک به یک صفحه وب دیگر در سایت خود هدایت می کنید. این به طور کلی هنگامی انجام می شود که شما به چیزی که محتوای مربوط به آن را دارید اشاره کنید. این به گوگل و همکاران می گوید. که شما یک مقام در این موضوع هستید ، زیرا چندین مقاله در مورد آن دارید.

"E.A.T" مخفف تخصص ، اقتدار و اعتماد به نفس است. شما با نوشتن مطالب عمیق در مورد یک موضوع و پیوند داخلی به محتوای بیشتر مرتبط با آن ، به موتورهای جستجو نشان می دهید که مطالب خود را واقعاً می دانید ، که به نوبه خود باید به شما در رتبه بندی بسیار بالایی کمک کند.

7 وب سایت خود را منتشر کنید

در این مرحله ، بیایید سریع آنچه را که شما باید تاکنون انجام داده اید را بازگو کنیم:

♦هدف وب سایت خود را تاسیس کرد

♦آخرین روند طراحی وب را بررسی کرده و برخی از تحلیل های رقبا را انجام داده است

♦برای ساخت وب سایت خود بر روی یک پلت فرم و مضمون مستقر شوید

♦در مورد مارک تجاری خود تصمیم گرفتید (طرح رنگ ، سبک فونت و غیره)

♦وب سایت خود را ایجاد کرده و محتوای آن را بهینه کرده است

♦اکنون زمان آن رسیده است که قبل از اجرای زنده همه چیز را بررسی کنید!

از خانواده ، دوستان و همکاران خود بخواهید که سایت را در حالت پیش نمایش تست کنند (همه سازندگان وب سایت و سیستم عامل های تجارت الکترونیکی این امر را خواهند داشت) و ببینید که آیا آنها اشتباهی پیدا کرده اند یا خیر. شما حتی می توانید از اعضای عموم مردم نیز استفاده کنید تا آن را نیز آزمایش کنند و افکار خود را ارائه دهند.

برخی از موارد متداول و ضروری که می خواهید آنها را بررسی کنید عبارتند از:

⇒همه پیوندهای شما به درستی کار می کنند و کاربران را به صفحه صحیح هدایت می کنند

⇒تمام مطالب شما قابل خواندن و یافتن آسان است

⇒شما هرگز بیش از سه کلیک از صفحه اصلی فاصله ندارید

⇒سایت شما از نظر رومیزی ، موبایل و رایانه لوحی بسیار عالی به نظر می رسد

⇒ سرعت بارگذاری بیش از 5 ثانیه در هر صفحه نمی باشد (برای بررسی این موضوع از یک تستر سرعت سایت رایگان استفاده کنید)

برای اطلاعات بیشتر ، می توانید لیست های چک لیست های UX (تجربه کاربری) را بصورت آنلاین پیدا کنید. مهم است که قبل از نمایش به طور کامل دقیق باشید. فرض کنید میخواهید یک رستوران افتتاح کنید چه چیز هایی را باید بررسی کنید:

►فضای داخلی رستوران ، منو ، سرآشپزها و سرگرمی های شما همه می تواند مورد توجه باشد ، اما اگر شما از این امر کمبود اطمینان دارید ، این اولین تصور بد برای بسیاری از مشتریان باقی خواهد ماند - چیزی که بازیابی آن دشوار است.

همیشه زمان لازم را به درستی بررسی کنید تا وب سایت خود را قبل از پخش مستقیم بررسی کنید - اول تعداد برداشت ها را بشمارید. پس از آن ، شما آماده هستید: سایت خود را منتشر کنید و آن را به دنیای آنلاین ارسال کنید!

طراحی سایت در 8 مرحله . آموزش طراحی سایت

8 تجزیه و تحلیل و بهبود

تبریک می گویم! شما اکنون با افتخار صاحب یک وب سایت هستید. می توانید همین حالا عقب بروید و استراحت کنید ،آیا این درست است؟ حالا وقت استراحت است ؟خوب ، نه کاملاً

مهم است که نحوه عملکرد وب سایت خود را ردیابی کنید. بی معنی به نظر می رسد مانند یک مربی شخصی فشار ، شما باید به کار و پیشرفت خود ادامه دهید! اما ارگ وقت این کار را ندارید ان را به گروه طراحی وب سایت و سئو سایت سورنا بسپارید

اکثر سیستم عامل ها تجزیه و تحلیل داخلی خود را دارند ، یا حداقل برنامه ای دارند که می توانید نصب کنید. از طرف دیگر ، می توانید سایت خود را به Google Analytics وصل کنید ، بنابراین می توانید مواردی مانند:

⇔چند صفحه مشاهده می کنید

⇔میزان زمانی که کاربران در هر صفحه می گذرانند

⇔نرخ گزاف گویی شما چیست

⇔نرخ تبدیل (برای تجارت الکترونیکی)

این آمار ، به عنوان معیارهای رفتاری شناخته می شود ، به شما ایده می دهد که صفحات وب به چه چیزی توجه می کنند. آنها همچنین به شما کمک می کنند مکانهایی را که برای بهبود سئو خود نیاز دارید مشخص کنید.

اکنون شما با ملزومات طراحی وب سایت مسلح هستید. بیایید یک بار دیگر به آن مراحل نگاه کنیم.
طراحی وب سایت ها: 8 مرحله

هدف و استراتژی سایت خود را تعریف کنید
آخرین روندهای طراحی وب را تحقیق کنید
بستر های نرم افزاری خود را انتخاب کنید
یک الگوی را انتخاب کنید و شروع به شخصی سازی کنید
در مورد برندسازی خود تصمیم بگیرید
وارد شوید و محتوای خود را بهینه کنید
وب سایت خود را منتشر کنید
تجزیه و تحلیل و بهبود
این راهنما را به عنوان راهنمای طراحی وب سایت خود علامت گذاری کنید. اگر مطمئن نیستید که در مورد بهترین تمرین ، یا طراحی اولیه "انجام ندهید" و "نباشید" ، همیشه می توانید مجدداً از آن استفاده کنید.
به یاد داشته باشید: به رقبا توجه داشته باشید و از یادگیری بهترین ها نترسید. مراحل راهنمایی ما را دنبال کنید .

باربری در گرگان

 
 

 

باربری گلستان |حمل و نقل در استان گلستان | باربری در گرگان | اتوبار گلستان

حمل و نقل اثاثیه:  حمل و نقل با توجه به نوع بار تغییر می نماید اینکه بار قابل حمل شما ماده غذایی است یا تجهیزات خشک و یا شکستنی بسیار متفاوت است. استفاده از تجهیزات مرتبط با نوع بار، حمل و نقل متفاوت  را شامل می گردد  که این تفاوت در نوع بسته بندی، وسایل و تجهیزاتی که جهت بسته بندی آن در نظر گرفته خواهد شد و همین طور نوع ماشین باربری نیز متفاوت می با شد. حمل اثاثیه باید به شکلی صورت گیرد که کوچک ترین ضربه و خدشه ای به بار و اثاثیه وارد نشده و در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال گردد.

حمل اثاثیه منزل و نکاتی مهم درباره آن

حمل و نقل و ارسال وسایل و اثاثیه منزل جز ترفندهای بسیار مهم است زیرا راننده وسیله نقلیه باید به آدرس و مناطق کاملا آشنایی داشته باشد تا اسرع وقت بدون کوچک ترین اتلاف وقتی به آدرس  مورد نظر رسیده  و از دست اندازها و مکان های که باعث ضربه خوردن به وسایل می شود جلوگیری نماید .

حمل اثاثیه باید توسط افرادی انجام پذیرد که دارای تجربه باشند. استفاده از ماشین های حمل و نقل مناسب بار نیز بسیار مهم است استفاده از باربرهای مسقف و سرپوشیده برای جلوگیری از گرد و غبار، آلودگی، نم و رطوبت ضروری است.  ایمن بودن وسایل بسیار ضروری است. اثاثیه منزل تا زمان رسیدن به مقصد توسط مسئول  باربری بیمه شده و این اطمینان به شما داده شده که وسایل شما دچار صدمه نخواهد شد.

یکی از مسائلی که امروزه با آن روبرو هستیم ، حمل وسایل منزل در هنگام جابجایی خانه میباشد. پیدا کردن اتوبار که خدمات خوب باربری ارائه دهد، در صورت آشنا نبودن با باربری گلستانی ها، کار سختی است.

تعداد بسیاری باربری در سطح شهر فعالیت می کنند اما خدمات باربری مناسبی ارائه نمی دهند. در زمان تماس با یک باربری، از خدماتی که آن باربری ارائه می دهد سوال کنید، هیچکدام از آنها سرویس های باربری که گلستانی ها ارائه می دهند را ندارند.

باربری گلستانی ها با پیشرفت فناوری اقدام به سفارش خدمات باربری بصورت اینترنتی نموده است. اگر شما نیاز به خدمات باربری گلستانی ها داشته باشید ازیک روز قبل به ما خبر دهید تا باربری گلستانی ها یک سرویس مناسب را به شما ارائه دهد.

مزایای باربری گلستان

امانت داری و رعایت حقوق مشتری از اصول اولیه باربری گلستان است
باربری و حمل ونقل لوازم خانگی و اداری
استفاده از کارگران قدرتمند برای حمل و جابجایی وسایل سنگین مانند پیانو ، گاوصندوق ، یخچال ساید بای ساید ، میز نهار خوری 8 نفره و …
ارائه خدمات بسته بندی حرفه ای و اصولی
استفاده از کارگران ماهر و متخصص برای اتوبار و باربری
ارائه مشاوره رایگان جهت تهیه وسیله نقلیه و نکات باربری
حمل بار و اثاث کشی سریع به منزل جدید ، کاهش طول مدت زمان اسباب کشی با ایمنی تضمین شده

 

تیم باربری گلستانی ها مجموعه ای متشکل از کارگران خبره و متخصص در امر بارچینی و بسته بندی , رانندگانی متعهد و خوش برخورد.

ما همواره بهترین خدمات باربری را جهت رفاه مشتریان در حوزه حمل بار و جابجایی ارائه می دهیم ، چرا که اسباب کشی یک پروسه سخت و طاقت فرسا می باشد و باید با صبر و تحمل این کار انجام شود تا وسایل با سلامت کامل به خانه جدید منتقل شوند

برای شروع یک اسباب کشی بی دردسر آماده اید ؟

جهت درخواست سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

09114481870

09374399523

 

روستای زیارت سفر به دل طبیعت گلستان

روستای زیارت سفر به دل طبیعت گلستان | شهر گرگان واقع د راستان گلستان یکی از سرسبزترین مناطق کشور عزیز ما می باشد که متاسفانه کمتر کسی از وجود جاذبه های گردشگری آن آگاهی کامل دارد. اگر قصد سفر به گلستان را کرده اید حتما در مسیر خود گرگان را فراموش نکنید. در انتهای این شهر زیبا به پارک جنگلی ناهارخوران می رسید و پیشنهاد می کنم این جاده را تا انتها ادامه دهید تا به روستای ییلاقی زیارت برسید. این روستا درمجاورت شهر گرگان همانند لواسان تهران می باشد و چه بسا سرسبزتر و زیباتر است.

روستای زیارت سفر به دل طبیعت گلستان

روستای ییلاقی «زیارت» که در میان دو دامنه کوهستانی و جنگلی قرار گرفته و در تابستانها بدلیل هوای خنک و معتدل و در زمستانها بدلیل برف با وجود قرار گرفتن در نزدیکی منطقه ای که هوای معتدل دارد همواره مد نظر گردشگران و مسافران است.روستای ییلاقی زیارت همچنین بعنوان یکی از ده روستای دارای بافت باارزش تاریخی کشور معرفی شده است.

این روستای باستانی به دلیل قرارگرفتن در بستر سرسبز و زیبای استان گلستان و روی شیب تپه به طور طبیعی از مناظر و چشم اندازهای زیبای جنگلها و مراتع اطراف بهره مند است و وجود امامزاده، چشمه آبگرم و آبشار ازویژگی های خاص روستای زیارت گرگان به شمار می رود.

دیدن طبیعت بکر و سرسبز آن چنان روح و جسم شما را نوازش می‌کند که قلبتان سرشار از خوشی خواهد شد. روستای زیارت در استان گلستان نیز شما را برای دیدن طبیعت زیبا و دل انگیز فرا می‌خواند.

چرا روستای زیارت؟

در اینجا، خانه‌های قدیمی، طبیعت زیبا، مردم مهمان نواز و زیبایی‌های بسیار در انتظارتان استِ، پس قدم به درون روستا بگذارید تا شگفتی‌های این روستا مبهوتتان کند. روستای زیارت از کوچه‌‌های پیچ در پیچ و باریکی بوجود آمده است که نمای بیرونی روستا را شکل می‌دهند. خانه‌های دو طبقه که در کنار هم چیده شده و کم کم معابر در اطرافشان شکل گرفته‌اند. سنگ و چوب عمده‌ترین مصالح در ساخت خانه‌ها هستند.

مطالب مرتبط

زندگی در گرگان چگونه است؟

جنگل ابر ملاقات زمین و آسمان

هرچند روند ویلاسازی در این روستا از سال ۱۳۸۳ شروع شده و آنقدر ویلا در اینجا ساخته‌اند که چهره شهری و امروزی به خود گرفته است، اما هنوز هم زیارت، طرفداران خاص خود را دارد. یک دلیلش برمی‌گردد به فاصله نزدیکش از گرگان. کافی‌ست که ۷ کیلومتر از گرگان دور شویم که به اینجا برسیم.

دلیل دیگرش برمی‌گردد به اینکه روستای معروفی‌ست و دلیل بعدی به اختلاف دمای این منطقه با شهر برمی‌گردد. اختلاف دمای اینجا با داخل شهر هم به ۵ تا درجه می‌رسد و این خود دلیلی کافی‌ برای وقت‌هایی‌ست که هوا خیلی گرم است.

جاذبه های گردشگری در زیارت

چیزی که در اینجا انتظارش را باید داشته باشیم، فقط دیدن خانه‌های روستایی یا گشتن در کوچه‌پس‌کوچه‌های روستا نیست.

چشمه آبگرم زیارت

این چشمه آبگرم، قبلا اسمش گرماندو بوده؛ شاید به خاطر دمای نسبتا گرم آب. آب چشمه از چهار سرشاخه تشکیل می‌شود و از آنجایی که برخلاف بیشتر چشمه‌ها اثری از بوی تند گوگرد در آن نیست، می‌شود مدت طولانی‌تری را کنارش ایستاد.

امامزاده عبدالله

خیلی‌ها فکر می‌کنند اسم روستا به خاطر وجود همین امامزاده، زیارت شده. امامزاده عبدلله از نوادگان امام موسی بن جعفر بوده و به خاطر وجود چشمه در نزدیکی‌اش قسمت‌هایی از آن خراب شده است. نزدیک امامزاده، قبرستانی هم وجود دارد.

آبشار دوقلوزیارت

طبیعت روستا فقط به خاطر سرسبزی‌اش دیدنی نیست. در روستای زیارت گلستان، چند آبشار هم وجود دارد که با چند دقیقه پیاده‌روی به آنها می‌رسیم. مثل آبشار زیارت در ۵ کیلومتری جنوب آن که در حقیقت از دو آبشار تشکیل شده که به داخل حوضچه‌ای می‌ریزد.

آبشارهای دیگری هم در دره تلنبار و خال دره وجود دارد که رسیدن به آنها یا غیرممکن است و یا نیاز به راهنمایی کاربلد دارد.

درخت سرخدار

در نزدیکی روستا، جنگل های هیرکانی را هم پیدا می‌کنیم. این جنگل‌ها، قدمتی میلیون ساله دارند و برای همین مهم‌اند. درخت‌های انجیلی و سرخدار از مهمترین درختان این جنگل‌هاست. سرخدار، درخت سوزنی برگی‌ست که برگ‌هایش دایمی و همیشه سبز است و چوب داخلش قرمز شاه بلوطی‌ست.

ویلاها و سوئیت ها و اقامتگاه های سنتی بسیاری در جای جای روستای زیارت برای اجاره کردن وجود دارند. بنابراین نگران اقامتتان در این روستا نباشید شما می توانید برای اجاره سوئیت در زیارت با تیم گلستانی ها تماس بگیرید و بهترین اقامتگاه های زیارت را رزرو نمایید. در مجاورت امام زاده عبد الله نیز مغازه های بسیاری، محصولات غذایی محلی این منطقه از جمله شیر و ماست محلی و نان سنتی و همچنین صنایع دستی گرگان را به فروش می رسانند. در کل اگر به شهر گرگان سفر کنید و روستای زیارت را نبینید، کلی ضرر کرده اید!